2011. január 8., szombat

ROOSTERS - Demo

A 80-as évek végén alakultak, csongrádiak voltak. Később Csapadék néven működtek, 94-ben még koncerteztek és megjelent egy lemezűk Pokolkóla címmel. Ma is léteznek, de egészen más zenét játszanak. Nem sokan ismerik őket, pedig megérdemelnék a népszerűséget, szerintem a korszak egyik legjobb zenekara voltak.

Tagok:

Klucsai Barna - ének
Bagi Csaba - gitár
Zádori Zoltán - gitár
Bozó Tamás - basszus
Juhász Attila - dobok


Számcímek:

01 Dögölj meg!
02 Vasárnapi hősök
03 Én vagyok
04 Kacagnom kell
05 Amerikáról álmodunk
06 Keleti vér
07 Seggfej boogie
08 Ez már az élet
09 Bukarest
10 Munka hadának
11 Nem ezt akartam
12 Játssz nekünk




http://data.hu/get/3369451/Roosters_-_Demo.rar


jelszó: campos

1 megjegyzés:

  1. Régóta kerestem ezt a felvételt, kazettán megvan még, de kíváncsi vagyok erre is, hátha ez jobb minőségű.

    VálaszTörlés