2011. május 31., kedd

B.Ö.F.I. - Demo 1999

A zenekar teljes neve Bárcsak Összedőlnének a Fölösleges Intézményrendszerek, ha jól emlékszem Kiskunhalasiak lendületes pörgős punkzenét játszottak, nagyon kedveltem őket annak idején, mai füllel is jók. A demó 98-99 körül készült. Pár éve még zenéltek, nem tudom léteznek-e még.


Számcímek:

01 Éljen a XX. Század
02 Lőjetek le!
03 Mit akarsz?
04 Nem értek semmihez
05 Nincsen szerelem
06 Einstein
07 Gyűlölöm az emberiséget
08 Mit ugattok?
09 Eljön még az én napom
10 Gép vagy
11 Rendőrállam


https://drive.google.com/file/d/0B6aRizU1edIWVkxSMXNycV9adFU/view?usp=sharing



jelszó: campos

6 megjegyzés:

  1. Szia! Hogyan jutottál hozzá ehhez a felvételhez? A B.Ö.F.I. énekese/gitárosa voltam, a többiekkel évek óta nincs kapcsolatom, bár, ha jól tudom, időnként még fellépnek. Ezt a demót egyébként az akkori próbatermünkben vettük föl, nem sokkal azelőtt, hogy kiléptem '99-ben. Jólesett egyébként, ezek szerint nem volt teljesen hiábavaló a ténykedésünk, talán hagytunk valami nyomot, még ha nem is fognak egy lapon emlegetni bennünket a Qss-sal soha. Üdv, Zoli

    VálaszTörlés
  2. Nagy zenegyűjtő voltam, sok embert ismertem, sokmindenhez hozzájutottam.Megírhattad volna a felállást meg a rendes számcímeket, ha már ott játszottál. Hátha érdekel valakit abból a 46-ból aki eddig leszedte.

    VálaszTörlés
  3. Nagyjából rendben vannak a számcímek, bár én sem emlékszem már, annyira régen volt. De az biztos, hogy a hármas Mit akarsz?, a hatos pedig Einstein. Utóbbival kezdtük mindig a koncerteket. A neveink pedig nem hiszem, hogy érdekelnének bárkit is. Láttál bennünket élőben?

    VálaszTörlés
  4. Ja, a Háború pedig Gyűlölöm az emberiséget.

    VálaszTörlés
  5. Ebből a kazettából egyébként csak néhány példány készült, igazi ritkaság. Tényleg érdekelne, hogyan jutottál hozzá...

    VálaszTörlés