2010. szeptember 25., szombat

DETOX - Fejetlenség 1994


A drávaszerdahelyi Detox zenekar egyszerű punkos rockzenét játszott, A Metal Hammerben volt róluk egy rövid ismertető, azon kívül sosem hallottam róluk. Nekem hiányzik belőle egy kis pörgés, de hallgatható.
A zenekar tagjai:
  • Mijin József (Mici) - gitár, ének
  • Bakó Zoltán (Hosszi) - dob
  • Papp Gyula - Bass

Számcímek:
  • 01 Intro
  • 02 Zűr van
  • 03 Detox
  • 04 Utolsó óráid
  • 05 Fejetlenség
  • 06 Nyomorultak
  • 07 Másnapos vagyok
  • 08 Minden kocsmában

https://drive.google.com/file/d/1DSE8p0LGafgSFCpuv3pDfHNIaoywxuId/view?usp=sharing


jelszó: campos

9 megjegyzés:

  1. hát ez ku* jóóóóóó!!!!köcce

    VálaszTörlés
  2. Kösz a feltöltést, az egykori bandatagok régi haverjaim, kicsit nosztalgiázok. :DDD A Rapidshare link sajnos már nem él, a datás jó.
    Üdv: Az Őrült

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia tudsz adni tippet hogy lehetne leszedni?
      üdv: Qkacz

      Törlés
    2. Hello, rákattintasz a linkre utána pedig a lassú letöltés feliratra.

      ha leszedte winrar-ral kibontod és ha kéri a jelszót beírod azt, hogy campos. Kb ennyi

      Törlés
  3. Lementettem rar.-ba,de jelszót kér......hogyan tudom meghallgatni?Help!

    VálaszTörlés
  4. Köszi a feltöltést! Így 13 évvel később találom meg viszont nagy boldogsággal töltött el mikor ráleltem...Egyébként a dobos lánya vagyok..Utólag is köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobb későn, mint soha, Isten áldjon mindkettőtöket!

      Törlés