2010. október 19., kedd

ROBBANTOTT CSIRKÉK - Robbantott Csirkék&Csatazaj 1991







Az egyik legismertebb zenekar volt a 90-es évek elején, az énekes egyik haverjától találtam róluk egy kevéske infót.
"A zenekar három felállásban 2 kazit adott ki .
Az első felállást (Csatazaj kazi) roppant képzett zenészek alkották,Kamilló osztotta az észt illetve produkálta a'szövegek 2/3-át

a 2. group se volt rossz ,de rövid együttlét után
Kamillót mellőzve 'Budapest Klinika ' néven függetlenítették magukat.Azér pár jó nótát összehoztak (napraforgó,faliujság).

harmadjára (tudtommal utoljára )alakult meg a Baromfivész c. kazi szerzőgárdája. Pioszegi Ottó,és Szenti a két gitáros innen Toncsi Cox-hoz igazolt.A dobos Boci meg mittomén hol van ."

Tagok:
Lendvai "Kamilló" Gábor - ének
Seller László - dob
Bucsuházi György - gitár
Korona Levente - basszus

Dalok:
01 Intro (Relax)
02 Szürke hegy
03 Gyönyörű lányok
04 Szörnyen nézel
05 Édes élet
06 Basszus szóló
07 Báránybika
08 Szeretlek téged
09 Üvöltés
10 Öreg fater
11 Szállok-szállok
12 Baromfi udvar
13 Lebegés
14 Lassú



https://drive.google.com/file/d/0B6aRizU1edIWUzdLN0xLbUxQdlU/view?usp=sharing

pass: campos

5 megjegyzés:

  1. nekem van egy Robbantott Csirkék kazim, majdnem ugyanezek a számok vannak rajta, de teljesen másmilyen változatban! Mindig azt hittem a Csatazaj van meg nekem, de akkor nem...

    az enyémen rajta van a napraforgó is, meg még csomó más szám, pl egy fogorvosos is, és sokkal zajosabb/üvöltősebb az egész cucc... nekem 1000szer jobban tetszik úgy, bár ez se rossz

    régóta szeretném bedigiztetni amúgy, mert nekem sajna most magnóm sincs (illetve nincs nálam) Agyon hallgattam régen, de azért nincs baja csak egy ponton van beletörölve... viszont postán biztosisten hogy nem küldöm sehova, mert annál értékesebb számomra

    ha érdekel akkor zetor-ka kukac freemail pont hu

    Zetor

    VálaszTörlés
  2. Ezt is régóta keresem, a mai napig szoktam dúdolgatni számokat tőlük. Micsoda nosztalgiaesteket fogok csapni itt a szünetben.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés