2010. november 19., péntek

MAGISTRAT - Palacsinta 1995





A Magistrat egy debreceni középiskolás punkrock zenekar volt a kilencvenes évek közepén. Nagyrészt középtempós dalok szerepelnek az anyagon, zenében és szövegekben is erős a Tankcsapda hatása. A gyorsabb punkos számaik a legjobbak szerintem, minél lejjebb veszik a tempót, annál gyengébbek a dalok.


Tagok:

Ujpál Tibor - gitár, ének
Baka Péter - basszus
Varga György - dob, vokál


Számcímek:

01 Száguldó érkezés
02 A hülye
03 Palacsinta
04 Elegem van
05 Ovi'n'roll
06 Csabika
07 Ilyenek az emberek
08 Évike drága
09 Jobb vagyok
10 Házibuli
11 Idegen minden
12 Vissza vár!
13 Egyszer voltam kitűnő
14 Savas eső
15 Kocsmapárti vagyok





https://drive.google.com/file/d/1xS5a6KuQled3qlMWF5jaFE-mAMplZz3F/view?usp=sharing


pass: campos

11 megjegyzés:

  1. Nagyon ott volt! ;)

    Spider2

    VálaszTörlés
  2. most találtam meg a kazijukat :)
    a gábor dénesből ismerős...

    VálaszTörlés
  3. Hogy lehet meghallgatni? Letöltés után jelszót kér.

    VálaszTörlés
  4. Kösziiii! Sokszor eszembe jutott.. valamelyik gimi tornatermében pogóztunk rá :) száz éve. #Palacsintagofri

    VálaszTörlés
  5. Szia. Honnan lehet letölteni az albumot? Tibi katonatársam volt, imádtam, a zenéjüket is szerettem. Költözés során elveszett a kazetta, amit személyesen tőle kaptam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. https://drive.google.com/file/d/1xS5a6KuQled3qlMWF5jaFE-mAMplZz3F/view?usp=sharing

      Törlés
    2. Ha neked katonatársam volt, akkor nekem is. 🙂 2 kazettát adott 2 embernek😉

      Törlés
  6. Tibi p18. Én, p19. Te hol szolgálták surcitárs? 🙂

    VálaszTörlés