2011. június 25., szombat

PARANOIA - Káros az élet 1998


A Paranoia 1997-ben alakult Hódmezővásárhelyen, ez volt az első anyaguk, a Trottel Recordsnál jelent meg 1998-ban. Igazi elsőanyagos amatőr produkció, nem tudták eldönteni, hogy hagyományos vagy kaliforniai punkzenét játszanak, főleg az énekesnek vannak problémái. Második lemezükön már dallamos kaliforniai zenét nyomnak, ahol az énekes is magára talál. Abban az időben eléggé sokat hallottam a nevüket, koncerteztek mindenfelé.


Tagok:

Sztancsik Péter - gitár
Sztancsik Mihály - dob
Herczeg Gábor - ének
Haska György - basszus


Számcímek:

01 Intro
02 Káros az élet
03 Újgazdagok
04 Hadsereg
05 Anarchia
06 Zöldhasú
07 Vérszag
08 A mi országunk
09 Átkozott
10 Isten veletek



https://drive.google.com/file/d/0B6aRizU1edIWdXgzb3hHV2haRlE/view?usp=sharing



jelszó: campos

7 megjegyzés:

  1. Üdvözletem!
    Nincsen meg esetlen a Paranoia zenekar másik két albuma: Nap nap után (2000) és Egy szerda délután (2004)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. halihó, nekem az egy szerda délután megvan.

      amúgy én nagyon sokáig semmit nem találtam a zenekarról, csak annyit tudtam, hogy van ilyen banda, és semmi több.. :-))

      Törlés
    2. Az már előkerült, még a nap nap után kallódik valahol

      Törlés
    3. végül kedves bátyám letörölte a zenéim a gépéről, úgyhogy most ismét keresem az albumot..

      Törlés
    4. És meg lett végül a paranoia nap nap utàn anyaga? Engem is érdekelne Tomi

      Törlés
    5. Írjatok ha kell album....még meg van a mesterszalag! 1111motorsport@gmail.com

      Törlés
  2. Üdv!
    Az összes albuma érdekelne a paranoiának , a Nap nap után, 2000 egy szerda délután. ha meg van nektek erre jöhet manntis@freemail.hu
    Tamás
    És köszi :)

    VálaszTörlés