2011. szeptember 30., péntek

R-AKCIÓ - Koncert Miskolc 1990

Az R-akció (írták R-action és Erakció névvel is) egy 1989-től '93-ig működő miskolci zenekar volt. A felvétel a miskolci Molnár Béla Művelődési Házban készült 1990-ben. Eddig még nem hallottam róluk, jó kis banda volt. A felvételért köszönet Lövei Viktornak.


Tagok:

Tóni - ének, basszus
Cipó - dob
Gonosz - gitár
Robi - basszus, ének


Számcímek:

01 ETA
02 El akarok pusztulni
03 Én én vagyok
04 Warhead
05 Korlátok között
06 Ketrecbe zárva
07 Rohanj
08 Jó valamire még
09 Nem tudom
10 Ti csináltátok


https://drive.google.com/file/d/0B6aRizU1edIWUnRyaHNlaXcyYm8/view?usp=sharing


jelszó: loverecords

4 megjegyzés:

  1. Ha valakinek lenne még szám tőlünk, annak nagyon örülnék:)

    Üdv: Gonosz (húú de régen volt ez:) )

    VálaszTörlés
  2. Szia
    Mar nagyon regota keresem ezt a lemezt,most vegre sikerult letoltenem. Probalom kicsomagolnide nem tudom mert keri a jelszot.
    Valaki meg tudja nekem adni?
    Koszi
    Csigiri

    VálaszTörlés
  3. Ja,hogy ott van a link alatt. :DDD
    Koszi szepen!

    VálaszTörlés
  4. http://youtu.be/fOAOGj1I3yY

    VálaszTörlés