2011. október 4., kedd

THE SHITHEADS - Koncert III/III-as Klub 1994



A The Shitheads két stúdióanyaga után most jöjjön egy koncert, a felvétel a Fekete Lyukban (akkori nevén III/III-as Klub) készült 1994-ben. Nem rossz a minősége és van rajta két kiadatlan dal is.


Tagok:

Keti - ének
Laca - gitár, ének
Ági - baszus
Kakukk - dobok


Számcímek:


01 Halál Jutka
02 30-as évek
03 Civilizált ember
04 Üres vagyok
05 ETA
06 Támadás
07 A fogkefém
08 Jézus a kereszten henyél
09 Patkányok
10 Sex And Violence
11 Anarchista?
12 Névleges
13 A börtön ablakába



http://data.hu/get/4017704/The_Shitheads_-_Fekete_Lyuk_Koncert.rar


jelszó: campos

7 megjegyzés:

  1. Királyság! De jó lett volna ott lenni!

    VálaszTörlés
  2. Ez az a koncert, amin együtt léptek fel a Gecizőkkel, és az ezek Létrákkal? Akkor ezt még én vettem fel. Sose gondoltam volna, hogy viszont látom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello. Esetleg (ha megvan meg) el tudnad juttatni hozzam a videoanyagot? Elore is koszi. :)

      Törlés
    2. Hello. Esetleg (ha megvan meg) el tudnad juttatni hozzam a videoanyagot? Elore is koszi. :)

      Törlés
  3. igen ez az, a videókat is felrakom nemsoká

    VálaszTörlés
  4. Hello. Esetleg a feltett videoanyagrol tudnal linket kuldeni? Vagy a videoanyagot az email cimre kuldeni: esthefado@freemail.hu

    Csak egy Shitheads videot talaltam, a Civilizalt ember c. szamot.
    Van tobb is? :)

    VálaszTörlés