2013. június 23., vasárnap

CÉLFORGALOM - Kicsit szebben 1998




A Célforgalom 1997-ben alakult Nyíregyházán, pár évnyi működésük egyetlen gyümölcse ez a kazetta, amelyet az Alvin Records adott ki 1998-ban. Pár év után feloszlottak, a dobos és az egyik gitáros az Országimááázs zenekarban folytatta.



Számcímek:

01 Kicsit szebben
02 Nekünk nem jár
03 Tudni kéne
04 Mintapolgár
05 Jó gyerek
06 Matonna
07 Megőrült a szomszédom
08 Mégsem olyan édes
09 Unom
10 Szépemlék
11 Ellenzék

https://drive.google.com/file/d/0B6aRizU1edIWTkdHU2lfQzZDUk0/view?usp=sharing


jelszó: campos

3 megjegyzés:

  1. Köszi szépen! Bár ha jól emlékszem, ők már sokkal hamarabb megalakultak. Szerintem 95-96 tájékán én már voltam CF koncerten... Az akkori felállás Andris-ének-ritmus gitár, Karesz-dob, Anyu-bassz és Zsolti szóló. Később csatlakozott Gozi énekesnek. Ebből a korábbi korszakból, ahol még Andris énekel nincsen véletlenül valami felvételetek? Akkor még nyomták, hogy: "minden zenész egy nagy barom, kivéve a Célforgalom :)" NAgyon jó bulikat csináltak... visszasírom a Sörpincés időket...

    VálaszTörlés
  2. Köszi az információkat, sajnos nekem nincsen semmilyen más felvételem róluk. Ha ilyen jól ismered a tagokat, szerintem tőlük biztosan tudnál szerezni valamit.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon régen találkoztam velük sajnos... De kazetta ügyben akkor sem tudtak segíteni.
    Így voltam Higginsékkel is. Volt egy vadiúj kazettám, aztán pár hónap múlva Ciri (az énekes) elkérte azzal, hogy kellene neki az a kazetta, mert a legyártott darabok mind elfogytak. Akkor nem hittem volna, hogy később ennyire hiánycikk lesz...

    Mindenesetre köszi szépen ezt a felvételt, meg persze a többi ritkaságot, amit megosztottál.

    VálaszTörlés