2010. december 13., hétfő

QSS - Utolsó elszállítás 1994



"Itt van még egy kis KUSS-kóstoló, friss vágás, mondhatni QSS-TOR. Önostorozásunk verítékes terméke. A felvételek java része ugyanazon a koncerten készült, melynek helyét, idejét nemigen tudom behatárolni. A darabos artikuláció ellenére is bizonnyal feltűnik majd, hogy a leírt szöveg több helyütt eltér az énekelttől. Én voltam az ki utóbb megváltoztattam ezt-azt (költői szabadság). A helytelenül énekelt részek helyébe kéretik odaképzelni az átírt változatot (vicc). A Csitt édes! a Kuss operettváltozatának tekintendő. Ezt a variánst a Garam utca 1-ben görnyedtem ki magamból. A szó eredeti értelmében, mert a nem angol vécé deszkájára nem volt kedvem ráereszkedni teljes súlyommal. Az elhasználódott alapanyagok újraformázása, törlése után berontottam és Samu házistúdiójában rögtön az eredeti zenei anyag fölébe kanyarintottuk ezt a verziót. Trombitán én próbálkozom, a dühös-kórus Zsír Gosztonyi György és Fény-Disznó Fehér István ragyogó kettőse.
A Kézigránát záróraszerű bár-változatát én énekeltem és zongoráztam föl (egyszerre) tegnap. (94 aug. 11-én)"
Nem egy ritkaság, de a neten ennél csak jóval gyengébb minőségűt találtam, ezért csináltam egy saját verziót.


Számcímek:


01 Csitt édes
02 Kuss
03 Hazám
04 Tetves
05 Külvárosi
06 Fertőző
07 El innen
08 Hiába
09 Kelet Közép
10 Kocsmatöltelék
11 Nem is
12 Nyűg
13 Propaganda
14 Kézigránát
15 Nem is (konyhastúdió)
16 Propaganda (konyhastúdió)
17 Kézigránát (részegebb)
18 Kézigránát (záróra után)


https://drive.google.com/file/d/1BErYn7WjvlGAw2CYJ3lVylp3W1WteytW/view?usp=sharing


jelszó: campos

1 megjegyzés: