2010. december 4., szombat

THE SHITHEADS - Lesz még jobb 1995





92-ben alakult budapesti anarcho-punk zenekar. Szerepeltek az első "Genyó Szívó Disztroly" és a "Rap és Punk a fasizmus ellen" című válogatásokon. Szövegeik alapján a másodikhoz jobban illenek. Két anyaguk jelent meg: Künn a bárány (1994), Lesz még jobb (1995). 1995 végén feloszlottak, az énekescsaj Keti nélkül a többiek The Snobs néven új zenekart alakítottak, amely változó felálással ma is működik.


Tagok:

Keti - ének
Laca - gitár, ének
Ági - bass, ének
Kakukk - dobok


Számcímek:

01 Intro
02 Civilizált ember
03 A dal
04 Centroszóma Round
05 Gép
06 Fekete bárány
07 Más
08 Játék a halállal
09 Gyalázatos nemzet
10 Holt lelekek


http://data.hu/get/3259998/The_Shitheads_-_Lesz_meg_jobb.rar


pass: campos



8 megjegyzés:

  1. Jahm, Én így ismeretem meg őket, a "téren", ott voltak mindig, a Parazitákkal együtt, kicsi voltam még, székre álltam. :) Összejöttem a Lacával, első nagy szerelem, mentünk minden felé, aztán természetszerűleg szétmentünk, bejött az under elektronikus muzsika, találkoztam még vele párszor partikon full készen :D majd végül meghalt 98 környékén azt hiszem...
    Mihi

    VálaszTörlés
  2. Jó fejek voltak. Házibulira mindig hoztak valami meglepit, hamár pénzük nem volt. Focikaput, útfelbontást jelző petróleumlámpát (akkor még nem elektromos villogós volt),7-es buszról lopott poroltót. Laca vitte el az első nagy szerelmem.. :)

    D

    VálaszTörlés
  3. üdv. aki tud segítsen... keresem a The Shitheads Künn a bárány albumát. akinek megvan,tegye fel vhova,és küldjön egy linket ide: esthefado@freemail.hu. Előre is köszii:)

    VálaszTörlés
  4. Esetleg ha kicsit jobban körülnéznél itt talán még meg is találnád.

    VálaszTörlés
  5. Megtalaltam youtube-on. Koszonom.

    VálaszTörlés
  6. Megtalaltam youtube-on. Koszonom.

    VálaszTörlés